21.8.06

Feeling pollyannaish

Let's have a nice week, shall we? Let's begin with some good music, whatever kind of music you like. Let's go ouside and see beautiful things, like Dior leather bags, roses, old buildings and puppies. Let's eat well, like lots of chocolat, raisins and popcorn. Let's pray for world peace but also for a nice boyfriend to our next door neighbour who has been dumped twice this year. Let's dance, shall we? Let's walk. Let's talk. Let's play checkers, or chest, or pocker. Let's work with joy, let's kiss and tell, let's go!
:-)

2 comentários:

Ariane Subtil disse...

Ei Fernanda!!!Tenho que te dizer que "babo" mesmo em cima de suas imagens. São lindas e lindos...o que mais me encanta é o tom de sensualidade que você dar a cada desenho. Faço design gráfico, estou no 2º período e tenho você como uma das minhas referências!
Um grande abraço e muito sucesso. Temos um blogger da nossa sala...seu trabalho já foi várias vezes comentado!!!POr favor se não for pedir muito, passa no nosso blog e deixa um comentário!!!Bjkas

Gerald de Dios disse...

Great line work on all your sketches.