25.9.06

How far should I go? / Até onde devo ir?

How far should I go? That's my question for this week that begins cold and foggy here in São Paulo. Since I have no way to set limits to my increasing addiction on drawing faces, I will ask you, dear bloggers, when enough is enough? To understand what I am saying, go to my Flicker Page.

Até onde devo ir? Esta é a questão com a qual inicio a semana fria e garoenta aqui em São Paulo. Já que eu não tenho como estabelecer limites para o meu crescente vício em desenhar rostos, eu pergunto a vocês, queridos bloggeiros, quando saber que já basta? Para entender do que estou falando vá até a minha página no Flicker.

6 comentários:

Mauricio Telles disse...

Fernanda, vendo as fotos da sua mesa, eu só te digo uma coisa: EU AMO ESSA BAGUNÇA!!!
HAHAAHAH!
Pow, certas coisas num tem fim mesmo viu, pode ser q vc passe o resto da vida desenhando "face hunters"... e tem mais, voce tem que fazer ateh ficar satisfeita! Às vezes planejar não é uma opção...

sei lah, minha opnião.
...................
by the way: Seu filho é lindo e tem cara de sapeca!


beijos moça!

Anônimo disse...

Você deve ir pro Oscar das desenhistas, tá! Beijos

shadows and clouds disse...

how far should you go? why should you stop when your having fun is producing such great results?! enjoy!

Willie Baronet disse...

You can never go too far. ;-) And send the one in the lower right hand corner to see me soon!

I like your new photo! :-)

Maria Eugenia disse...

nao basta , estao cada vez mais legais!

GINKO disse...

Why would you want to stop at all... just keep doing the faces. I enjoy drawing faces but never did go as far as you do... I am going to do 50 in the coming week... I said to myself after seeing your post. GREAT WORK. Are these faces real people or you just make them up in your mind?