25.9.06

How far should I go? / Até onde devo ir?

How far should I go? That's my question for this week that begins cold and foggy here in São Paulo. Since I have no way to set limits to my increasing addiction on drawing faces, I will ask you, dear bloggers, when enough is enough? To understand what I am saying, go to my Flicker Page.

Até onde devo ir? Esta é a questão com a qual inicio a semana fria e garoenta aqui em São Paulo. Já que eu não tenho como estabelecer limites para o meu crescente vício em desenhar rostos, eu pergunto a vocês, queridos bloggeiros, quando saber que já basta? Para entender do que estou falando vá até a minha página no Flicker.

7 comentários:

M. Telles disse...

Fernanda, vendo as fotos da sua mesa, eu só te digo uma coisa: EU AMO ESSA BAGUNÇA!!!
HAHAAHAH!
Pow, certas coisas num tem fim mesmo viu, pode ser q vc passe o resto da vida desenhando "face hunters"... e tem mais, voce tem que fazer ateh ficar satisfeita! Às vezes planejar não é uma opção...

sei lah, minha opnião.
...................
by the way: Seu filho é lindo e tem cara de sapeca!


beijos moça!

>>>ELi>>> disse...

Você deve ir pro Oscar das desenhistas, tá! Beijos

MYRIADE disse...

Awsome drawings - your blog is inspiring! Please have a look at my blog to for inspiration -

From the other side of the world,
PerAage/MYRIADE

shadowsandclouds disse...

how far should you go? why should you stop when your having fun is producing such great results?! enjoy!

Rrramone disse...

You can never go too far. ;-) And send the one in the lower right hand corner to see me soon!

I like your new photo! :-)

Maria Eugenia disse...

nao basta , estao cada vez mais legais!

Li_Qing disse...

Why would you want to stop at all... just keep doing the faces. I enjoy drawing faces but never did go as far as you do... I am going to do 50 in the coming week... I said to myself after seeing your post. GREAT WORK. Are these faces real people or you just make them up in your mind?